zaterdag 30 november 2013

Een blog van niks

Wie mijn vorige blog gelezen heeft en even door gescrollt heeft zag dat ik in een kleine discussie terecht kwam met mijn schrijfmaatje Jeroen. Jeroen vond dat ik er niet verstandig aan deed mijzelf zo te pijnigen en bedacht dat het wellicht handiger was als ik rustiger activiteiten opzocht. Ik schreef terug dat dat wat jullie hier lezen mijn uitspattingen zijn en dat ik van mening ben dat als ik zou schrijven over wat ik daadwerkelijk doe op een dag niemand mijn blog zou lezen. Voor Distortion was bijvoorbeeld de, tijdens die hele erge storm van een paar weken geleden, omgevallen boom waar ik altijd langsloop tijdens mijn rondje met Djoy, het hoogtepunt van mijn dag. Eens kijken of ik gelijk heb en de teller blijft steken. Maar pas op, het wordt saai.  


* Wat ik normaal gesproken doe, of kan doen, op dagen dat ik jullie niet mee laat kijken:





Jullie begrijpen dat ik na Distortion op zoek moest naar een nieuw hoogtepunt van de dag. De omgewaaide boom is inmiddels weggehaald en Djoy en ik vervelen ons tijdens onze wandelingetjes. Gelukkig schoot de gemeente mij te hulp afgelopen vrijdag en was er ineens een heleboel bedrijvigheid op onze route. Jasper meldde 's avonds bij thuiskomst dat er een boom omgezaagd was. Ik wist niet hoe snel ik Djoy aan  moest lijnen terwijl ik heel zachtjes in haar oor fluisterde: "kom op wijffie, we gaan op avontuur!!"


Geen opmerkingen:

Een reactie posten